:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود اهنگ گریه نکن از فرزین


قسمت میدم پشت سرمن من مسافر گریه نکن
گریه نکن گریه نکن
بیشتر از جونم من دوستت دارم این دم آخر گریه نکن
گریه نکن
گریه نکن

 فرزین گریه نکن
 فرزین -  گریه نکن
Farzin - Gerye Nakon

با کیفیت بالا iTunes

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...

  
قسمت میدم پشت سرمن
من مسافر گریه نکن
گریه نکن
گریه نکن
بیشتر از جونم من دوستت دارم
این دم آخر گریه نکن
گریه نکن
گریه نکن
میبرم با خود من کوله بار خاطره ها رو
گریه نکن
گریه نکن
گریه نکن
میخوام ببینی با لب خندون صبح فردا رو
گریه نکن
گریه نکن
گریه نکن
بر میگردم با یه دنیا جلوه های عاشقانه
گریه نکن
بر میگردم که بخونم در وصف تو باز ترانه
گریه نکن
توی دنیا تو رو دارم برای من همین بسه
گریه نکن
خوبترینه بهترینه اون که با من هم نفسه
گریه نکن
گریه نکن
قسمت میدم پشت سرمن
من مسافر گریه نکن
گریه نکن
گریه نکن
بیشتر از جونم من دوستت دارم
این دم آخر گریه نکن
گریه نکن
گریه نکن
میبرم با خود من کوله بار خاطره ها رو
گریه نکن
گریه نکن
گریه نکن
میخوام ببینی با لب خندون صبح فردا رو
گریه نکن
گریه نکن
گریه نکن
بر میگردم با یه دنیا جلوه های عاشقانه
گریه نکن
بر میگردم که بخونم در وصف تو باز ترانه
گریه نکن
توی دنیا تو رو دارم برای من همین بسه
گریه نکن
خوبترینه بهترینه اون که با من هم نفسه
گریه نکن
گریه نکن
توی دنیا تو رو دارم برای من همین بسه
گریه نکن
خوبترینه بهترینه اون که با من هم نفسه
گریه نکن
گریه نکن
توی دنیا تو رو دارم برای من همین بسه
گریه نکن
خوبترینه بهترینه اون که با من هم نفسه
گریه نکن
گریه نکن


کیفیت: اورجینال iTunes  M4A
آلبوم: گریه نکن
حجم: 13:5

مدت: 7:06

دریافت: picofile

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد