:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ عزیزم از سعید پور سعید


عزیزم ، دل من تورو میخواد
سحر شد امان از شب چشمات، امان از شب چشمات

سعید پور سعید - عزیزم
سعید پور سعید - عزیزم
Saeid Poursaeid - Azizam

با کیفیت بالا 320

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 
دلم مست گل سرخ عزیزم که من دست تو دادم
نمی دونی که پاره دلم بود که در وصف تو دادم
بذار تو قصرسینت باتو باشه همونجا که همیشه آرزوشه
میمیره روزی که باتو نباشه گلی که از سرشاخه جداشه

عزیزم دل من تورو میخواد
سحر شد امان از شب چشمات امان از شب چشمات
عزیزم دل من تورو میخواد
سحر شد امان از شب چشمات امان از شب چشمات

ندارم پر پرواز دل عاشق طناز
از اون راهی که رفته پشیمون اومده باز
حتی یه دست آشنا ببین کنار من نیست
همیشه خزون بودم کسی بهار من نیست

عزیزم دل من تورو میخواد
سحر شد امان از شب چشمات امان از شب چشمات
عزیزم دل من تورو میخواد
سحر شد امان از شب چشمات امان از شب چشمات

پر جوونه عشق دل من
نچینش اونو از شاخه امید
بذار بشکفه اون غنچه ی عاشق
بشینه رو تنش گرمی خورشید

عزیزم دل من تورو میخواد
سحر شد امان از شب چشمات امان از شب چشمات
عزیزم دل من تورو میخواد
سحر شد امان از شب چشمات امان از شب چشمات

کیفیت: اورجینال 320
آلبوم: بهونه
حجم: 8:83

مدت: 3:49

دریافت: picofile

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد