:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ آخر هفته از آرتوش


این آخر هفته یاد من نرفته
وعده ی منو تو ساعتش چه وقته

آرتوش یه نگاه
آرتوش - آخر هفته
Artoosh - Aakhareh Hafteh

با کیفیت بالا 320

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...


یه برخورد یه لبخند توی ظهر دوشنبه
یه باروت یه کبریت مثه اتیشو پمبه
یه دیدار یه وعده توی اخر هفته
یه ادرس روی کاغذ بمن داده و رفته
این اخر هفته یاد من نرفته
وعده ی منو تو ساعتش چه وقته
این اخر هفته یاد من نرفته
وعده ی منو تو ساعتش چه وقته

تو رو وقتی که دیدم به باغ گل رسیدم
توی خونه ی قلبم برات نقشه کشیدم
یه دیدار شبونه یه حرف عاشقونه
همین اخر هفته اینو یادت بمونه
این اخر هفته یاد من نرفته
وعده ی منو تو ساعتش چه وقته

این اخر هفته یاد من نرفته
وعده ی منو تو ساعتش چه وقته

یه برخورد یه لبخند توی ظهر دوشنبه
یه باروت یه کبریت مثه اتیشو پمبه
یه دیدار یه وعده توی اخر هفته
یه ادرس روی کاغذ بمن داده و رفته
این اخر هفته یاد من نرفته
وعده ی منو تو ساعتش چه وقته
این اخر هفته یاد من نرفته
وعده ی منو تو ساعتش چه وقته

تو رو وقتی که دیدم به باغ گل رسیدم
توی خونه ی قلبم برات نقشه کشیدم
یه دیدار شبونه یه حرف عاشقونه
همین اخر هفته اینو یادت بمونه
این اخر هفته یاد من نرفته
وعده ی منو تو ساعتش چه وقته

این اخر هفته یاد من نرفته
وعده ی منو تو ساعتش چه وقته

این اخر هفته یاد من نرفته
وعده ی منو تو ساعتش چه وقته
این اخر هفته یاد من نرفته
وعده ی منو تو ساعتش چه وقته
این اخر هفته یاد من نرفته
وعده ی منو تو ساعتش چه وقته
این اخر هفته یاد من نرفته
وعده ی منو تو ساعتش چه وقته


کیفیت: اورجینال 320
آلبوم: یه نگاه
حجم: 8:79

مدت: 3:48

دریافت: picofile

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد