:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ مشکی از سعید شایسته


آخه یارم رنگ موهاش مشکی کلاغی بود
مخمل سیاهی بود ، رنگ آشنایی بود

سعید شایسته گلی
سعید شایسته - مشکی
Saeed Shayesteh - Meshki

با کیفیت بالا 320

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 
رنگ زرد رنگ غمه ، رنگ تلخ ماتمه
مثل خاکستریهغروبای عالمه

رنگ سبز بهاریه ، رنگ عشق و یاریه
اما مشکی واسه من رنگ گریه زاریه

آخه یارم رنگ موهاش مشکی کلاغی بود
مخمل سیاهی بود ، رنگ آشنایی بود

اما رفت و قسمت من شب بی چراغی شد
چاره جدایی شد ، مشکی رنگ زاری شد

جنس پیراهن دشت گلهای خوش بر و نقش
رنگ گل شمعدونی ها ، سپید و سرخو بنفش

آبیه آسمونی رنگی از مهربونی
اما مشکی واسه من رنگ بی همزبونی

آره مشکی واسه من رنگ بی همزبونی یه یه یه

آخه یارم رنگ موهاش مشکی کلاغی بود
مخمل سیاهی بود ، رنگ آشنایی بود

اما رفت و قسمت من شب بی چراغی شد
چاره جدایی شد ، مشکی رنگ زاری شد

آخه یارم رنگ موهاش مشکی کلاغی بود
مخمل سیاهی بود ، رنگ آشنایی بود

اما رفت و قسمت من شب بی چراغی شد
چاره جدایی شد ، مشکی رنگ زاری شد


کیفیت: اورجینال 320
آلبوم: گلی
حجم: 10:2

مدت: 4:25

دریافت: picofile
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد