:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ سرگشته از حسین قوامی


تو ای پری کجایی، که رخ نمی‌نمایی
از آن بهشت پنهان، دری نمی‌گشایی

حسین قوامی
زنده یاد حسین قوامی - سرگشته
Hossein Ghavami - Sargashte
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 
شبی که آوای نی تو شنیدم
چو آهوی تشنه پی تو دویدم

دوان دوان تا لب چشمه رسیدم
نشانی از نی و نغمه ندیدم

«تو ای پری کجایی
که رخ نمی‌نمایی

از آن بهشت پنهان
دری نمی‌گشایی»

***موزیک***

من همه جا پی تو گشته‌ام
از مه و مهر نشان گرفته‌ام

بوی تو را ز گل شنیده‌ام
دامن گل از آن گرفته ام

«تو ای پری کجایی
که رخ نمی‌نمایی

از آن بهشت پنهان
دری نمی‌گشایی»

***موزیک***

دل من سرگشته‌ی تو
نفسم آغشته‌ی تو

به باغ رویاها چو گلت بویم
در آب و آیینه چو مهت جویم

«تو ای پری کجایی»

در این شب یلدا ز پیت پویم
به خواب و بیداری سخنت گویم

«تو ای پری کجایی»

***موزیک***

مه و ستاره درد من می‌دانند
که همچو من پی تو سرگردانند

شبی کنار چشمه پیدا شو
میان اشک من چو گل وا شو

«تو ای پری کجایی
که رخ نمی‌نمایی

از آن بهشت پنهان
دری نمی‌گشایی»


کیفیت: 128
حجم: 2:85

مدت: 4:25

دریافت: picofile

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد