:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ تنگ شراب از هوشمند عقیلی


آخ لبات تنگ شرابه، نگاهت می نابه
کی گفته می حرومه، اگر اینه ثوابه


هوشمند عقیلی پرستوهای مسافر
هوشمند عقیلی - تُنگ شراب
Houshmand Aghili - Tongeh Sharab

با کیفیت بالا 320

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 

تو با اون چشم سیات مست شرابم می کنی
می خونی قصه ای از عشق و به خوابم می کنی
تو با اون چشم سیات مست شرابم می کنی
می خونی قصه ای از عشق و به خوابم می کنی
در تب و تابه دل من
شب نمی خوابه دل من
خونه خرابه دل من
نقش بر آبه دل من
خونه خرابه دل من
نقش بر آبه دل من

لبات تنگ شرابه
نگاهت می نابه
لبات تنگ شرابه
نگاهت می نابه
کی گفته می حرومه
اگر اینه ثوابه
کی گفته می حرومه
اگر اینه ثوابه

شبا بیدار می مونم تا که سحر سر بزنه
شوق دیدار تو باز حلقه به این در بزنه
شبا بیدار می مونم تا که سحر سر بزنه
شوق دیدار تو باز حلقه به این در بزنه
منو تنها می ذاره
صبر و طاقت نداره
خونه خرابه دل من
نقش بر آبه دل من
خونه خرابه دل من
نقش بر آبه دل من

آخ لبات تنگ شرابه
نگاهت می نابه
لبات تنگ شرابه
نگاهت می نابه
کی گفته می حرومه
اگر اینه ثوابه
کی گفته می حرومه
اگر اینه ثوابه

نمی تونه که جدا از تو بمونه دل من
هرچی تو نامهربونی مهربونه دل من
نمی تونه که جدا از تو بمونه دل من
هرچی تو نامهربونی مهربونه دل من
همزبونیتو می خواد
مهربونیتو می خواد
خونه خرابه دل من
نقش بر آبه دل من
خونه خرابه دل من
نقش بر آبه دل من

آخ لبات تنگ شرابه
نگاهت می نابه
لبات تنگ شرابه
نگاهت می نابه
کی گفته می حرومه
اگر اینه ثوابه
کی گفته می حرومه
اگر اینه ثوابه

شبا بیدار می مونم تا که سحر سر بزنه
شوق دیدار تو باز حلقه به این در بزنه
شبا بیدار می مونم تا که سحر سر بزنه
شوق دیدار تو باز حلقه به این در بزنه
منو تنها می ذاره
صبر و طاقت نداره
خونه خرابه دل من
نقش بر آبه دل من
خونه خرابه دل من
نقش بر آبه دل من

آخ لبات تنگ شرابه
نگاهت می نابه
لبات تنگ شرابه
نگاهت می نابه
کی گفته می حرومه
اگر اینه ثوابه
کی گفته می حرومه
اگر اینه ثوابه
کی گفته می حرومه
اگر اینه ثوابه
کی گفته می حرومه
اگر اینه ثوابه

کیفیت: اورجینال 320
آلبوم: پرستوهای مسافر
حجم: 15:3

مدت: 6:37

دریافت: picofile

نظرات 1 + ارسال نظر
فرشید شنبه 26 دی 1394 ساعت 21:44

واسه چی دانلود نمیشه اصلا نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد