:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ آروم آروم از امیر طبری و سهراب پاکزاد


آروم آروم ای خوب من ، از دوری تو دارم می میرم
خوب می دونی تو عزیزم ، تا دنیا دنیاست پیش تو گیرم


سهراب پاکزاد و امیر طبری زیر بارون
سهراب پاکزاد و امیر طبری - آروم آروم
Sohrab Pakzad & Amir Tabari - Arum Arum

با کیفیت بالا 320

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 ترانه سرا: سهراب پاکزاد
 آهنگ ساز : سهراب پاکزاد و امیر طبری
 تنظیم : نیما وارسته


بیا توی چشام نگاه کن که ببینی (که ببینی،که ببینی)
بیا توی چشام نگاه کن که ببینی (که ببینی،که ببینی)
بیا توی چشام نگاه کن که ببینی (که ببینی،که ببینی)
بیا توی چشام نگاه کن که ببینی (که ببینی،که ببینی)
بیا توی چشام نگاه کن که ببینی (که ببینی،که ببینی)
بیا توی چشام نگاه کن که ببینی (که ببینی،که ببینی)

بیا توی چشام نگاه کن که ببینی ، حلقه ی اشک هنوز نشسته
بیا دستامو بگیر که ببینی ، شدن خسته تر از خسته
از اون روزی که تو رفتی ، بغض هنوز تو گلوم نشسته
پس کم کم گوش کن حرفامو ، حرفای من دل شکسته ، دل شکسته

آروم آروم ای خوب من ، از دوری تو دارم می میرم
خوب می دونی تو عزیزم ، تا دنیا دنیاست پیش تو گیرم
(پیش تو گیرم،پیش تو گیرم)

من دیوونتم ، خوب می دونی ، عشقو داری توی چشام می خونی
دلم می گه که این دفعه ، اگه بیای همیشه پیشم می مونی
رنگ چشات ، بوی موهات ، صدای قشنگ خنده هات
این رویا نیست ، حقیقته ، دلم می خواد خودت بگی با اون صدات

دوست دارم عزیز مهربونم ، بگو دوستم داری تا منم بدونم
نکنه بری تنها بمونم ، بذار آروم شم ، بگو که می مونم
تو رویاهام می گم عزیز جونم ، عاشقمی شاید من نمی دونم
نکنه بری تنها بمونم ، بگو دوستم داری تا منم بدونم

بیا توی چشام نگاه کن که ببینی ، حلقه ی اشک که هنوز نشسته
بیا دستامو بگیر که ببینی ، شدن خسته تر از خسته
از اون روزی که تو رفتی ، بغض هنوز تو گلوم نشسته
پس کم کم گوش کن حرفامو ، حرفای من دل شکسته ، دل شکسته

آروم آروم ای خوب من ، از دوری تو دارم می میرم
خوب می دونی تو عزیزم ، تا دنیا دنیاست پیش تو گیرم
(پیش تو گیرم،پیش تو گیرم)

من دیوونتم ، خوب می دونی ، عشقو داری توی چشام می خونی
دلم می گه که این دفعه ، اگه بیای همیشه پیشم می مونی
رنگ چشات ، بوی موهات ، صدای قشنگ خنده هات
این رویا نیست ، حقیقته ، دلم می خواد خودت بگی با اون صدات

دوست دارم عزیز مهربونم ، بگو دوستم داری تا منم بدونم
نکنه بری تنها بمونم ، بذار آروم شم ، بگو که می مونم
تو رویاهام می گم عزیز جونم ، عاشقمی شاید من نمی دونم
نکنه بری تنها بمونم ، بگو دوستم داری تا منم بدونم

دوست دارم عزیز مهربونم ، بگو دوستم داری تا منم بدونم
نکنه بری تنها بمونم ، بذار آروم شم ، بگو که می مونم
تو رویاهام می گم عزیز جونم ، عاشقمی شاید من نمی دونم
نکنه بری تنها بمونم ، بگو دوستم داری تا

کیفیت: اورجینال 320
آلبوم: زیر بارون
حجم: 8:73

مدت: 3:47

دریافت: picofile

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد