:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ نبودنت از تورج


روزم تباه،شبم سیاه، جنگ ستارست
نامه نوشتم نامه ها ،تیکه و پارست، تیکه و پارست..

تورج خواهش
تورج - نبودنت
Touraj - Nadianet

با کیفیت بالا 320

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 
نبودنت پر از غمه
بی تو شبم رنگ ماتم
نبودنت پر از غمه
بی تو شبم رنگ ماتم
جای لبای خوشک من
رو گونه های شبنمه
رو گونه های شبنمه
وقتی میای به خواب من
اون لحظه شکستنه
منو بریدی از همه
طاقت من از آهنه
تو بودی و من انتظار
کوچه به کوچه کوچه به کوچه
تو گوشه باد زمزمه تار و کوچه
تار و کموچه کوچه به کوچه

نبودنت پر از غمه
بی تو شبم رنگ ماتم
نبودنت پر از غمه
بی تو شبم رنگ ماتم
جای لبای خوشک من
رو گونه های شبنمه
رو گونه های شبنمه

روزم تباه شبم سیاه
جنک ستارست
نامه نوشتم نامه ها
تیکه و پارست
تیکه و پارست
نشسته ام با یاد تو
تنها تو شبها
با کوله باری از تموم
ماتمفردا
تنها ی تنها

نبودنت پر از غمه
بی تو شبم رنگ ماتم
نبودنت پر از غمه
بی تو شبم رنگ ماتم
جای لبای خوشک من
رو گونه های شبنمه
رو گونه های شبنمه


کیفیت: اورجینال 320
آلبوم: خواهش
حجم: 10:3

مدت: 4:26

دریافت: picofile

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد