:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام یک سال گذشت


یه چیزایی باورش آسون نیست
به همین راحتی یک سال گذشت

علی عبدالمالکی - یک سال گذشت
علی عبدالمالکی - یک سال گذشت
Ali Abdolmaleki - Yek Sal Gozasht
کیفیت بالا 320
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 

چشمام از گریه هنوزم خیسه
هر شبم بی تو توو این حال گذشت
یه چیزایی باورش آسون نیست
به همین راحتی یک سال گذشت
واسه تو یه جوری دلتنگم که
آرزومه به عقب برگردم
به همین راحتی یک سال گذشت
من یه سال پیرهنتو بو کردم
من یه سال پیرهنتو بو کردم
عکست هرجایی که بود خشکم زد
با صدات هر دفعه انگار مردم
هیچ کسی غیر خودم یادش نیست
تویه این سال چند بار مردم
بعد تو همیشه کارم گریه است
عمر اون آدمه خوشحال گذشت
باورم نمیشه نیستی یعنی
به همین راحتی یک سال گذشت
یک سال گذشت


کیفیت: اورجینال 320
حجم: 5:41

مدت: 2:18

دریافت: picofile

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد