:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ انتظار از امین رستمی


بمیرم واسه اون ناز نگاهت
می مونم همیشه، به چشم به راهت


امین رستمی یاد چشمات
امین رستمی - انتظار

Amin Rostami - Entezar

با کیفیت بالا 320

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...

بمیرم واسه اون ناز نگاهت
می مونم همیشه
به چشم به راهت
تو چی خواستی که من
واست نکردم
مال من نبودی
نگات می کردم
دلم بی قراره
کارش انتظاره
می خواد ببینتت
بهت بگه دوست داره
تو نیستی و این دل
فقط چشم به راهته
فقط منتظر شنیدن اون صداته
یه روز به من گفتی برو
گفتی نمی خوامت تو رو
شکستی قلب خستمو
تنها گذاشتی دستمو
اما بی قرارم
واست نگرانم
طاقت دوریه تو رو ندارم
بمیرم واسه اون ناز نگاهت
می مونم همیشه
به چشم به راهت
تو چی خواستی که من
واست نکردم
مال من نبودی نگات می کردم
دلم بی قراره
کارش انتظاره
می خواد ببینتت
بهت بگه دوست داره
تو نیستی و این دل
فقط چشم به راهته
فقط منتظر شنیدن اون صداته
دلم بی قراره
کارش انتظاره
می خواد ببینتت
بهت بگه دوست داره
تو نیستی و این دل
فقط چشم به راهته
فقط منتظر شنیدن اون صداته
دلم بی قراره
کارش انتظاره
می خواد ببینتت
بهت بگه دوست داره
تو نیستی و این دل
فقط چشم به راهته
فقط منتظر شنیدن اون صداته


کیفیت: اورجینال 320
آلبوم: یاد چشمات
حجم: 7:02

مدت: 3:01

دریافت: picofile
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد