:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ جدید چاوشی به نام کجایی


رِفیــقم کجـــایی دقیـــــقا کجایی
کجـــــایی تو بی من، توبی من ڪجایی

محسن چاوشی کجایی
محسن چاوشی و سینا سرلک - کجایی
Mohsen Chavoshi - Kojaei

با کیفیت بالا 320

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...


 یه پایـــــیز زردُ
زمستـــــون سردُ
یه زنـــــدٌون تنگٌُ
یه زخم قشنگُ
غـــــَم جمعـه عصرُ
غریـبی حصرو
یه دنیـــــا سوال و تو سینه ام گذاشتی
جـــــهانی دروغ ُ
یه دنـیا غروبُ
یه درد عمیـــــقُ
یه تیزی تیغ ُ
یه قلب مریـــــضُ
یه آه غلیظ ُ
یه دنیا محالُ تو سینم گذاشتی
رِفیـــــقم ڪجـــــایی دقیـــــقا کجایی
ڪجـــــایی تو بے من،توبے من ڪجایی
یہ دنیا غریبم کجایی عزیزم
بیا تاچشامو تو چشمات بریزم
نگو دِل بریدی خـــــدایی نکرده
ببین خواب چشمـــــات با چشـــــمام چه کرده
همه جـــــا رو گشتم ڪجایے عزیزم
بیا تا رگامو تو خونت بریزم
بیا روتو رو کن دلم ُزیر و رو کن
بیا زخـــــم هامو یـــــجوری رفو کن
عَزیزم ڪجایے،دقیقا ڪجایے
ڪجایے تو بے من تو بے من کجایی

کیفیت: اورجینال 320
حجم: 8:71

مدت: 3:48

دریافت: picofile

نظرات 1 + ارسال نظر
mostafa دوشنبه 9 آذر 1394 ساعت 05:40 http://اهنگ های غمگین

4

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد