:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ رمانتیک از شهاب رمضان


چراغ خونه خاموشه، تموم شهر تاریکه
منو باش فکر می کردم، ته قصه رمانتیکه

شهاب رمضان - رمانتیک
شهاب رمضان - رمانتیک
Shahab Ramezan - Romantic
کیفیت بالا 320
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 
ترانه سرا: امیر ارجینی

 تو رو هر روز می بینم
با اینکه رفتی از پیشم
من دیوونه بی چشمات
دارم دیوونه تر میشم
هنوز امیدوارم که
تو برگردی به این خونه
به شوق دیدنت خونه
تا برگردی چراغونه
صدات کردم که برگردی
همه گفتن که دیوونه ست
آره دیوونه بودم که
هنوز عکست تو این خونه ست
چراغ خونه خاموشه
تموم شهر تاریکه
منو باش فکر می کردم
ته قصه رمانتیکه
دیگه این آخر قصه ست
محاله دیگه برگردی
فقط ای کاش می گفتی
چرا تنها سفر کردی
صدات کردم که برگردی
همه گفتن که دیوونه ست
آره دیوونه بودم که
هنوز عکست تو این خونه ست
چراغ خونه خاموشه
تموم شهر تاریکه
منو باش فکر می کردم
ته قصه رمانتیکه

کیفیت: اورجینال 320
آلبوم: رمانتیک
حجم: 7:95

مدت: 3:27

دریافت: picofile

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد