:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ یاسی از شهرام معصومیان


خوشگل شده چشمات، لاله ی بهاری
مهربون تر از گل، از چی گله داری

شهرام معصومیان تو قسم خوردی به اشکام
شهرام معصومیان - یاسی
Shahram Masoumiyan - Yassi

با کیفیت بالا 320

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 

باتو ماه آسمون مال من آرزوم خواب چشاتو دیدن
شب تو به تو حسادت میکنه از قشنگیات شکایت میکنه
ماه باعشق سرمه به شمات میزنه
وقتی شب شب ستاره چیدن

خوشگل شده چشمات لاله ی بهاری
مهربون تر از گل از چی گله داری

خوشگل شده چشمات لاله ی بهاری
نازنین تر از گل از چی گله داری
از چی گله داری


بیا و آتیش نزن دلم رو با بهونه هات
همه ی دار و ندارم تویی و رنگ چشات

یاسی جون دوست دارم قسم به اون چشای خیس
گلی به قشنگیه آبی پیرهنه تو نیست

دخترم دوست دارم قسم به اون چشای خیس
خوشگلم اسم منو گوشه ی قلبت بنویس

خوشگل شده چشمات لاله ی بهاری
مهربون تر از گل از چی گله داری

خوشگل شده چشمات لاله ی بهاری
نازنین تر از گل از چی گله داری
از چی گله داری


بخواد نخواد عطر گل یاسه منه
فکرو خیالش دیگه دنباله منه

نگاش مثله یه قله آتیش میمونه
دوستیش دارم اینو خودش خوب میدونه

نگاش مثله یه قله آتیش میمونه
دوستیش دارم اینو خودش خوب میدونه

هنوز قشنگترین چشمای دنیا رو تو داری
هنوز قشنگترین ناز و اداها رو تو داری

هنوز هیشکی مثل تو تو قصه هان قدم نزاشته
ماه قصه هام هر چی که داشتعه از تو داشته


یاسی جون دوست دارم قسم به اون چشای خیس
گلی به قشنگیه آبی پیرهنه تو نیست

دخترم دوست دارم قسم به اون چشای خیس
خوشگلم اسم منو گوشه ی قلبت بنویس
خوشگل شده چشمات لاله ی بهاری
مهربون تر از گل از چی گله داری

خوشگل شده چشمات لاله ی بهاری
نازنین تر از گل از چی گله داری
از چی گله داری

خوشگل خوشگل خوشگل شده چشمات


کیفیت: اورجینال 320
آلبوم: تو قسم خوردی به اشکام
حجم: 8:37

مدت: 3:36

دریافت: picofile

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد