:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ دوستت دارم از فریدون آسرایی


دوسِت دارم دوسِت دارم
قدِ تموم ِ آدما
قدِ تموم ِ عاشقا

فریدون آسرایی آلبوم ریمیکس
فریدون آسرایی - دوستت دارم (ترکی و فارسی)
Fereydoun Asraie - Doostat  Daram Remix

با کیفیت بالا 320

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 
دوسِت دارم دوسِت دارم
دوسِت دارم دوسِت دارم
قدِ تموم ِ آدما
قدِ تموم ِ عاشقا

دل بردی و پنهون شدی
دل بردی و پنهون شدی
از من چرا ای بی وفا
از من چرا از من چرا


( ... متن ترکی ... )


پر میکشی تا آسمون
من خسته ی بی بال و پر
پر میکشی تا آسمون
من خسته ی بی بال و پر

روزی که برگردی دگر
از من نمیبینی اثر
روزی که برگردی دگر
از من نمیبینی اثر


( ... متن ترکی ... )


عاشق شدم عاشق شدم
عاشق شدم عاشق شدم
از چشم ِ من پنهون نشو
از چشم ِ من پنهون نشو

دوسِت دارم دوسِت دارم
دوسِت دارم دوسِت دارم
دوسِت دارم دوسِت دارم
دوسِت دارم دوسِت دارم


دوسِت دارم دوسِت دارم
دوسِت دارم دوسِت دارم
دوسِت دارم دوسِت دارم
دوسِت دارم دوسِت دارم


کیفیت: اورجینال 320
آلبوم: ریمیکس
حجم: 11:3

مدت: 4:56

دریافت: picofile

نظرات 3 + ارسال نظر
فرشته چهارشنبه 3 شهریور 1395 ساعت 23:17

عالی بود مرسی

فیروز پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1395 ساعت 14:36

رها جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 22:48 http://rahaaa-silent.blogfa.com

عااااااااااااالی بود من خیلی دنباله این اهنگ بودم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد