:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ چشمای خیس من از محسن یگانه


بازم دوباره دلم گرفته، دوباره شعرام بوی غم گرفته
کسی نفهمید غمم چی بوده، دلیل یک عمر ماتمم چی بوده

محسن یگانه نفس های بی هدف

محسن یگانه - چشمای خیس من

Mohsen Yeganeh - Cheshmaye E Khis E Man

با کیفیت بالا 320

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 

تنظیم: شهاب اکبری


دوباره نمی خواهم

چشم های خیسمو کسی ببینه

یه عمره حال و روز من همینه

کسی به پای گریه های نمی شینه

بازم دلم گرفت و گریه کردم

بازم به گریه هام می خندن

بازم صدای گریه مو شنیدن

همه به گریه هام می خندن

دوباره یه گوشه می شینمو واسه دلم می خونم

هنوز تو حسرت یک همزبونم

ولی نمی شه و اینو می دونم

دوباره نمی خواهم چشم های خیسمو کسی ببینه

یه عمره حال و روز من همینه

کسی به پای گریه هام نمی شینه

بازم دوباره دلم گرفته

دوباره شعرام بوی غم گرفته

کسی نفهمید غمم چی بوده

دلیل یک عمر ماتمم چی بوده

بازم دوباره دلم گرفته

دوباره شعرام بوی غم گرفته

کسی نفهمید غمم چی بوده

دلیل یک عمر ماتمم چی بوده

کیفیت: اورجینال 320
آلبوم: نفس های بی هدف
حجم: 9:68

مدت: 4:11

دریافت: picofile

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد