:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ از باده مدهوشم کنید از همای


من نمیخوام نصیحت بشنوم
آی مردم
پنبه در گوشم کنید، از باده مدهوشم کنید

همای این چه جهانیست
پرواز همای - از باده مدهوشم کنید
Parvaz Homay - Az Badeh Madhoosham Konid

با کیفیت بالا 320

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 
از باده مدهوشم کنید
من همان مجنون مستِ یاغی ام
روزو شب محتاج جام باقی ام
یک شب کنار زاهد و
یک شب کنار ساغی ام
از باده مدهوشم کنید
در خرقه پنهان میکنم
می را  و کتمان میکنم
ترک ایمان میکنم
هی بشکنم پیمان و هی تجدید پیمان
میکنم
ترک ایمان میکنم
از باده مدهوشم کنید
پندم ای زاهد مد ه
با که گویم
من نمیخوام نصیحت بشنوم
آی مردم
پنبه در گوشم کنید
از باده مدهوشم کنید
دردی کشم
بار رفیقان میکشم
پر میکشم همچون همای
در آتشم

ای وای و خاموشم کنید

از باده مدهوشم کنید
با که گویم
من نمیخواهم نصیحت بشنوم
آی آی آی مردم
پنبه در گوشم کنید
من همان مجنون مست یاغی ام
 روز و شب محتاج جام باقی ام
یک شب کنار زاهد و یک شب کنار ساغی ام
از باده مدهوشم کنید


 
کیفیت: اورجینال 320
آلبوم: این چه جهانیست؟
حجم: 15:8

مدت: 6:53

دریافت: picofile

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد