:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ شاکی از طوفان کریمی


اینقدر دوسِت دارم بشنوی خندت می گیره
تو نگام می کنی و دلم تو چشمات می میره

طوفان کریمی - شاکی
طوفان کریمی - شاکی
Toofan Karami - Shaki

با کیفیت بالا 320

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 

اینقدر دوسِت دارم بشنوی خندت می گیره

تو نگام می کنی و دلم تو چشمات می میره

اینقدر دوسِت دارم دیوونه بازی می کنم

کلکم شاکی نشو، من تو رو راضی می کنم

 

قیمت چشمای تو، قلب منه، اندازه نیست

واسه دوست داشتن تو، نیازی به اجازه نیست

اینقدر دوست دارم حوصلتو سر می برم

یه روزی نیاد بگی دیگه تو رو دوست ندارم

 

ساعتِ دیدن تو، صدای من در نمیاد

آره تقصیر منه، دوسِت دارم خیلی زیاد

اینقدر دوسِت دارم، شماره ها خسته می شن

تا نهایت میرن و با چشم تو بسته میشن

 

اینقدر دوسِت دارم بشنوی خندت می گیره

تو نگام می کنی و دلم تو چشمات می میره

اینقدر دوسِت دارم دیوونه بازی می کنم

کلکم شاکی نشو، من تو رو راضی می کنم


کیفیت: اورجینال 320
آلبوم: شاکی
حجم: 10:2

مدت: 4:25

دریافت: picofile

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد