:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام طپش


دارو ندارمو پای تو دادم
اینارو میدونی باز تو میگی نه

سامان جلیلی - طپش
سامان جلیلی - طپش
Saman Jalili - Tapesh
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 

قسم آخرت بود اما خوردی
جونمو که میمونی تو به اصرار
گشتیو پیدا نکردی تو دنیا
دیواری کوتاهتر از قلبم انگار , نموندی نموندی
گناهم چیه که تو منو سوزوندی
اینجوری تا پای مردن کشوندی , نموندی نموندی
پای تو زار میزنم تو میگی نههی دارم جون میکنم تو میگی نه
منی که دل به دلت دیگه دادم اینارو میدونی باز تو میگی نه
هر جوری تا میکنم تو میگی نه دلمو جا میکنم تو میگی نه
دارو ندارمو پای تو دادم
اینارو میدونی باز تو میگی نه

تنهاشو با اونکه دوسش داری
اونکه میگیره جامو نمیشه دست برداری
طپشه قلبم رویه تکراره چیه تصمیمت آخره کاره
پای تو زار میزنم تو میگی نه
هی دارم جون میکنم تو میگی نه
منی که دل به دلت دیگه دادم اینارو میدونی باز تو میگی نه
هر جوری تا میکنم تو میگی نه دلمو جا میکنم تو میگی نه
دارو ندارمو پای تو دادم
اینارو میدونی باز تو میگی نه


کیفیت: 128

مدت: 3:17

دریافت: picofile

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد