:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ غیر ممکن از مرتضی پاشایی


غیر ممکن یعنی منو تو تو ساحل
عاشق هم بودن زیر ماه کامل


مرتضی پاشایی - غیر ممکن
زنده یاد مرتضی پاشایی - غیر ممکن
Morteza Pashaei - Gheyre Momken
با کیفیت بالا 320
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 
آهنگساز: مرتضی پاشایی
ترانه‌سرا: مهرزاد امیرخانی
تنظیم‌کننده: انوشیروان تربتی


من هنوز وقتی که با غمت درگیرم

چشممو میبندم سمت دریا میرم

مثل آوارم که رو خودم میریزم

تا ته این تقویم من فقط پاییزم

غیر ممکن یعنی منو تو تو ساحل

عاشق هم بودن زیر ماه کامل

غیر ممکن یعنی تو برا دلتنگی

یعنی میفهمی که تو همین آهنگی

توی ساحل تنها غرق میشم باتو

به چشام برگردون چشای دریاتو

خیی دوست دارم

تو باید برگردی

تو که رویاهامو غیر ممکن کردی

غیر ممکن یعنی منو تو تو ساحل

عاشق هم بودن زیر ماه کامل

غیر ممکن یعنی تو برا دلتنگی

یعنی میفهمی که تو همین آهنگی


کیفیت: اورجینال 320
حجم: 7:71

مدت: 3:18

دریافت: picofile
نظرات 1 + ارسال نظر
عاشق مرتضی پاشایی شنبه 14 آذر 1394 ساعت 13:38

عالیییییییییییی،وای من کلی منتظر این اهنگ بودممممممرتضیییییییی تا ابد دوست دارم دلم برات تنگیده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد