:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ یلدا از سعید پور سعید


من به مرگم راضی ام اما نمی آید اجل

بخت بد بین
بخت بد بین از اجل هم ناز می باید کشید..

http://s3.picofile.com/file/8189044542/Saeid_Poursaeid_ghadimusic_blogsky_com_.jpg
سعید پور سعید - یلدا
Saeid Poor Saeid - Yalda
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 

هر که عاشق شد جفا بسیار می باید کشید
بهر یک گل منت از صد خار می باید کشید
من به مرگم راضی ام
من به مرگم راضی ام اما نمی آید اجل
بخت بد بین
بخت بد بین از اجل هم ناز می باید کشید
بخت بد بین از اجل هم ناز می باید کشید
من از صدای بارون
از دل موج دریا
من از نهایت شب
همه شبهای یلدا
من از نسیم عاشق
از نفس شقایق
من از سرود ساحل
زمزمه های با دل
اسم تورو شنفتم
همیشه از تو گفتم
اسم تورو شنفتم
همیشه از تو گفتم
من از غروب غربت
تو کوچه باغ خلوت
من از سکوت محراب
تو خلسه عبادت
از ته چشم آهو
دشت گلهای شب بو
وقتی به ساز دریا
میزنه زخمه پارو
اسم تورو شنفتم
همیشه از تو گفتم
اسم تورو شنفتم
همیشه از تو گفتم
ای تو همه دیدنم
عاشق چشمات منم
دنیا رو با تو دیدم
که از تو حرف می زنم
ای تو همه دیدنم
عاشق چشمات منم
دنیا رو با تو دیدم
که از تو حرف می زنم
اگه که من نبودم
کسی تورو نمیشناخت
برای رنگ چشمات
کسی غزل نمیساخت
برای رنگ چشمات
کسی غزل نمیساخت


کیفیت: 128
آلبوم: یلدا
حجم: 8:04

مدت: 8:46

دریافت: picofile
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد