:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی به نام چرا نمی رسی


داره زمستون مى رسه، چرا نمى رسى؟
نگاه من دلواپسه، چرا نمى رسى؟

مهدی یراحی - چرا نمیرسی؟
مهدی یراحی - چرا نمیرسی؟
Mehdi Yarrahi - Chera Nemiresi
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 

قرار بود پائیز برگردى
گفتى که حالت باز خوب مى شه
من توو همون خیابون ایستادم
کجایى پس داره غروب مى شه
مى ترسم از نگاهِ این مردم
باید نذارى مشتمون وا شه
یه جورى پیدا کن منو شاید
این آخرین پائیز من باشه
داره زمستون مى رسه، چرا نمى رسى؟
نگاه من دلواپسه، چرا نمى رسى؟
سردمه توو بارون مى خوام، دستامو ها کنى
از گریه با چتر خودت ، منو جدا کنى
اگه خودت اینو نمى گفتى
به دیدن تو دل نمى بستم
چن سالِ که تو راه افتادى
چن سالِ من منتظرت هستم
داره زمستون مى رسه...

کیفیت: 128
دریافت: picofile
نظرات 1 + ارسال نظر
ساسان چهارشنبه 25 آذر 1394 ساعت 11:10 http://sasan.org

سلام اگه وبلاگ رو میفروشید من خریدارم.

سلام.خیر
ولی اگه مایلید همکاری کنید و نویسندگی کنید.نصف درامد رو باشما تقسیم میکنم.مثلا ماه پیش از تبلیغات بنری کلیکی.32 تومن.درامد داشتم.و ماه پیشش 47 تومن.به شرطی که اهنگ تاپ و مجاز و باکیفت بزارید و فعال باشید.
بدرود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد