:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام تو بارون


همیشه تو فکر اینم که تو رو
من در آینده کجا می بینم


علی عبدالمالکی - تو بارون
علی عبدالمالکی - تو بارون
Ali Abdolmaleki - To Baroon
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...

ترانه: بیتا تایی
 آهنگساز: اشکان خشایی
 تنظیم: شجاعت شفایی


همیشه تو فکر اینم که تو رو

من در آینده کجا می بینم

با چه حسی با تو روبرو میشم

خوبه حالم یا بازم غمگینم

بی تفاوت رد میشی یا اینکه

دست دلواپسمو می گیری

من شباهت به خودم دارم یا

تو نگام دنبال یه تغییری

تو بارون قدم زدن بی چتر

چه جوری یادت رفت چه جوری تونستی

من اونقد دلم برات تنگه که برمی گشتی بهم اگه می دونستی

تو بارون قدم زدن بی چتر

چه جوری یادت رفت چه جوری تونستی

من اونقد دلم برات تنگه که برمی گشتی بهم اگه می دونستی

تو چه فکری هستی وقتی فکرم

پیش تو مونده و نا آرومم

بی تو بی قراریو تنهاییام

حتی از ظاهرمم معلومه

وقتی می بینی منو میشناسی

یا میگی چقد این آدم آشناس

تابحال حتما فراموش شدم

چی دارم میگم حواس من کجاست

تو بارون قدم زدن بی چتر

چه جوری یادت رفت چه جوری تونستی

من اونقد دلم برات تنگه که برمی گشتی بهم اگه می دونستی

تو بارون قدم زدن بی چتر

چه جوری یادت رفت چه جوری تونستی

من اونقد دلم برات تنگه که برمی گشتی بهم اگه می دونستی


کیفیت: 128
دریافت: picofile

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد