:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ پری ناز کوچولو از پوریا احمدی


پری ناز کوچولو، رفتی خونم شده ویرون
دلم از بی کسی خونه، نمی تونه که بخونه

پوریا احمدی
پوریا احمدی - پری ناز کوچولو
Pourya Ahmadi - Pari Naze Koochooloo
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 
پری ناز کوچولو

رفتی خونم شده ویرون

دلم از بی کسی خونه

نمی تونه که بخونه

حرف های نگفته مونده

ولی دل باید بدونه

اون که رفته ، دیگه رفته

نمی خوام دیگه بمونه

نمی خوام که باز بیایی

اون چشات و من ببینم

خاطرات باز جون بگیره

باز دوباره من بمیرم

نمی خوام که باز بیایی

توی تاریکیم بسوزی

آخه حیف تو عزیزم که با من ، با من بمونی

عزیزم سرت سلامت

هر جا رفتی ، هر جا هستی

برو که دنیا دو روزه

قلب تو هیچ وقت نسوزه

نازنین این و نخوندم

که تو رو گریون ببینم

الهی برات بمیرم

اشکت رو هیچ وقت نبینم

عزیزم این و می خونم

که دلم آروم بگیره

آخه طفلکی می سوزه

طفلکی بی تو می سوزه

پری ناز کوچولو

نگو قسمتم همین بود

نگو سرنوشت نوشته

سهم من از تو همین بود

عزیزم غمت نباشه

برو که روبرو نوره

برو ما تنها می شینیم

واسه ی عشقت می میریم


کیفیت: 320
حجم: 8:58

مدت: 4:41

دریافت: picofile

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد