:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی به نام تا وقتی با منی


علی لهراسبی - تا وقتی با منی
علی لهراسبی - تا وقتی با منی
Ali Lohrasbi - Ta Vaghti Ba Mani
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...


تا تو با منی دوری کن از همه حتی تمامت هم گاهی برام کمه

هر جا بری میگم دلواپست شدم تا با خودم بری برگردی با خودم

شاید حوس کنی حتی بری به ماه رویای دورتم از من فقط بخواه

وقتی با منی عشقت و کم نکن هر کاری می کنی جز با خودم نکن

تا وقتی با منی نفسمی جونمی عشقمی با من بمون فقط

محاله بعد از این من دیگه تا ته زندگیم چیزی نخوام ازت

تا وقتی با منی نفسمی جونمی عشقمی با من بمون فقط

محاله بعد از این من دیگه تا ته زندگیم چیزی نخوام ازت


تا تو با منی دوری کن از همه حتی تمامت هم برام کنه

هر جا بری میگم دلواپست شدم تا با خودم بری برگردی با خودم

شاید حوس کنی حتی بری به ماه رویای از من فقط بخواه

وقتی با منی عشقت و کم نکن هر کاری می کنی جز با خودم نکن

تا وقتی با منی نفسمی جونمی عشقمی با من بمون فقط

محاله بعد از این من دیگه تا ته زندگیم چیزی نخوام ازت

تا وقتی با منی نفسمی جونمی عشقمی با من بمون فقط

محاله بعد از این من دیگه تا ته زندگیم چیزی نخوام ازت

تا وقتی با منی نفسمی جونمی عشقمی با من بمون فقط

محاله بعد از این من دیگه تا ته زندگیم چیزی نخوام ازت

تا وقتی با منی نفسمی جونمی عشقمی با من بمون فقط

محاله بعد از این من دیگه تا ته زندگیم چیزی نخوام ازت


 

کیفیت: اورجینال 128
دریافت: picofile

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد