:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ نمیخواستم از بهنام علمشاهی


نمیخواستم عکساتو پاره کنم
نمیخواستم دلو بیچاره کنم

بهنام علمشاهی آلبوم نیستی تو
بهنام علمشاهی - نمی خواستم
Behnam Alamshahi - Nemikhastam

با کیفیت بالا 320

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 

نمیخواستم عکساتو پاره کنم
نمیخواستم دلو بیچاره کنم

نمیخواستم تو رو آواره کنم
ولی مجبور شدم اینکارو کنم

نمیخواستم تو بیافتی از چشام
نمیخواستم بمونی بازم به پام

نمیخواستم ببینم اشک تو رو
عزیزم گریه دیگه بسه برو

نمیخواستم عشقمو ازت بگیرم
نمیخواستم تو بمیری تا بمیرم

نمیخواستم نمیخواستم
میدونستم تو بری تنها میمیرم

نمیخوام بیشتر از این شکسته شی
نمیخوام باهام بیای که خسته شی

نمیخوام که بگذرم به سادگی
عزیزم برو برس به زندگی


کیفیت: اورجینال 320
آلبوم: نیستی تو
حجم: 7:91

مدت: 3:27

دریافت: picofile

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد