:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ مادر از دنی


مادرم تاج سر من ، ای که بی تو نفسی نیست
مادرم راز دل من ، واسه من همنفسی نیست


دنی - مادر
دنی - مادر
Dani - Madar
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

مادرم تاج سر من ، ای که بی تو نفسی نیست
مادرم راز دل من ، واسه من همنفسی نیست

تو برام عزیزترینی ، تو که عشقت یاورم بود
توی تنهایی و سختی ، یاد تو همسفرم بود

مادر مادر تویی درمان دردم
تویی همراه و همدم ، بذار دورت بگردم

مادر مادر توی تنهایی هر دم
چه شبها تا سحرگاه ، واسه تو گریه کردم


* * * * *


دل من طاقت نداره ، طاقت فاصله از تو
بی تو زندگیم سرابه ، زندگی حاصله از تو

مادرم برگ گل عشق ، اگه از من گله داری
آخرین حرفمو بشنو ، که منو تنها نذاری

مادر مادر تویی درمان دردم
تویی همراه و همدم ، بذار دورت بگردم

مادر مادر توی تنهایی هر دم
چه شبها تا سحرگاه ، واسه تو گریه کردم


مادر مادر تویی درمان دردم
تویی همراه و همدم ، بذار دورت بگردم

مادر مادر توی تنهایی هر دم
چه شبها تا سحرگاه ، واسه تو گریه کردم


کیفیت: 128
آلبوم: عشق رویایی
حجم: 4:02

مدت: 4:23

دریافت: picofile
نظرات 1 + ارسال نظر
ایمان پنج‌شنبه 8 بهمن 1394 ساعت 22:53

ممنون عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد