:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها به نام امشب


از امشب زندگیت میشه همونی
که تو میخواستی پیگیرت نباشم

مجید خراطها - امشب
مجید خراطها - امشب
Majid Kharatha - Emshab
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 

از امشب زندگیت میشه همونی
که تو میخواستی پیگیرت نباشم
هزار بار بت گفتم اینبار میرم
ولی امشب باید جدی جدا شم
دیگه وقتیکه تنها میری جایی
کسی سوهان اعصابت نمیشه
دیگه نیستم که روبروت بشینم
غذاهات دیگه هناقت نمیشه
نمیدونم چقدر باهاش عیاقی ؟
نمیدونم پیشش میشینی یا نه ؟
وقتی ذل میزنی امشب تو چشماش
بگو عکس منو میبینی یا نه؟
آهای عشق جدید هستی من
بگو اصلا تو دوستش داری یا نه ؟
وقتی بعضی شبا دلش میگیره
بگو سربه سرش میذاری یا نه ؟
نه نفرین میکنم از هم جداشین
نه از خدا میخوام امشب بمیری
فقط دستای عشق من ظریفه
مبادا دستشو محکم بگیری
یه لحظه گوش کن میرم ولی تو
قسم بخور که تصمیمت همین بود
الان بدجوری داغونم عزیزم
 منو یادت بیار حق من این بود ؟
میدونه هستی من بودی یک عمر؟
ازم چیزی به عشقت گفتی یا نه ؟
از امشب که سرت رو شونه هاشه
یه ذره یاد من میوفتی یا نه ؟
خدافظ بار و بندیلم رو بستم
ولی میدیدمت یک لحظه ای کاش
دیگه جدی دارم میرم عزیزم
تورو خدا مواظب خودت باش
آهای عشق جدید هستی من
بگو اصلا تو دوستش داری یا نه ؟
وقتی بعضی شبا دلش میگیره
بگو سربه سرش میذاری یا نه ؟
تو هم با گریه هاش گریت میگیره؟
تو هم با خنده هاش میخندی یا نه؟
اگر چیزی رو که دیدم رو دیدی
تو هم چشماتو روش میبندی یا نه؟
نه نفرین میکنم از هم جداشین
نه از خدا میخوام امشب بمیری
فقط دستای عشق من ظریفه
مبادا دستشو محکم بگیری


کیفیت: 128
دریافت: picofile

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد