:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام پشت بام تهران


دل به هر کس بسپارم به تو بر میگردم
بی خداحافظی از قلبه جهان خواهم رفت

رضا صادقی - پشت بام تهران
رضا صادقی - پشت بام تهران
Reza Sadeghi - Poshte Bame Tehran

با کیفیت بالا 320

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 
آهنگساز: فرزین قره گزلو
ترانه‌سرا : حسین غیاثی
تنظیم کننده : فرزین قره گزلو

اگر این در به دری را نپذیرم چه کنم
اگر از حادثه ها درس نگیرم چه کنم
از خدا زیره لب آهسته فقط میپرسم
اگر افتاد به چشم تو مسیرم چه کنم
همه ی دارو ندارم به تو بر میگردم
آرزویی که ندارم به تو بر میگردم
دل بریدم که فراموش کنم اما باز
دل به هر کس بسپارم به تو بر میگردم
بی خداحافظی از قلبه جهان خواهم رفت
نگرانه توام اما نگران خواهم رفت
عاشقی شیوه ی قلبه نگران است بخند
یاد من باش که لبخند زنان خواهم رفت
همه ی دارو ندارم به تو بر میگردم
آرزویی که ندارم به تو بر میگردم
دل بریدم که فراموش کنم اما باز
دل به هر کس بسپارم به تو بر میگردم




کیفیت: اورجینال 320
دریافت: picofile

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد