:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی به نام خاطرات


با صدای خوب گیتار زیر پنجره ات می خونم
تا ابد تا آخرین روز پای عهدمون میمونم

محسن یاحقی - خاطرات

محسن یاحقی - خاطرات

Mohsen Yahaghi - Khaterat

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...


 

 سر راه از کوچه های خاطرات خوب دیروز

غصه هاتو بر میدارم غصه های تلخ و تن سوز

با صدای خوب گیتار زیر پنجره ات می خونم

تا ابد تا آخرین روز پای عهدمون میمونم

از تو چشمای قشنگت همه دنیا رو میبینم

پیش قاب عکس کهنه چشم به راه تو میشینم

من هنوز تو شهر غصه ام تو کجای قصه غرقی

دارم از نفس می افتم واسه تو نداره فرقی


بیا سر بذار رو شونه ام خستگی هاتو بدر کن

اگه غم اومد سراغت تو فقط منو خبر کن

تو فقط منو خبر کن اگه طاقت نمیاری

شونه میکنم موهاتو تا تموم شه بی قراری

سر راه از کوچه های خاطرات خوب دیروز

غصه هاتو بر میدارم غصه های تلخ و تن سوز

با صدای خوب گیتار زیر پنجره ات می خونم

تا ابد تا آخرین روز پای عهدمون میمونم

از تو چشمای قشنگت همه دنیا رو میبینم

پیش قاب عکس کهنه چشم به راه تو میشینم

من هنوز تو شهر غصه ام تو کجای قصه غرقی

دارم از نفس می افتم واسه تو نداره فرقی



کیفیت: اورجینال 128
دریافت: picofile
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد