:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ عزیز جان از فریدون آسرایی


خسته و پریشانم در غم تو گریانم
از همه گریزانم تا رود ز تن جانم

فریدون آسرایی - عزیز جان
فریدون آسرایی - عزیز جان
Fereydoun Asraei - Azize Jan

با کیفیت بالا 320

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 
خسته و پریشانم در غم تو گریانم

از همه گریزانم تا رود ز تن جانم

تو که گفتی به پیش من بمان

چرا چونین نهان مرا به حال خود رها کردی

چرا ندیده ایی که از غمت فغان

رود به آسمان چه گویمت مرا فدا کردی

مگر که جان به لب رسد که یادت از نظر رود

چرا تو بی خبر زما رفتی

چه می شود عیان شوی مرا عزیز جان شوی

بگو چرا بگو کجا رفتی

دیده بر رهت دارم در دل شب تارم

در غم تو بیمارم تا دوباره برگردی

به هر کرانه رفته ایی به یک بهانه رفته ایی

دلم نشانه رفته ایی بجویمت ز بی نشان ها

دوباره پیش من بیا ببین که میشود بپا

نوای شورو نغمه ها به کوه و دشت و آسمان ها

ببین که دل شکسته ام به گوشه ایی نشسته ام

بجز تو دل نبسته ام دمی بمان به پیش من عزیز جانم

ز دیده خون شود روان به یادت ای امید جان

ز چشم من نشو نهان که در فراغ روی تو رسد خزانم


کیفیت: اورجینال 320
دریافت: picofile

نظرات 1 + ارسال نظر
djahan سه‌شنبه 29 دی 1394 ساعت 18:05

با سلام ،

با تشکر از زحمات شمای عزیز.

فکر کنم اگر این کلمه‌ها به این نمونه تصحیح شوند جالبترند.

چونین=چنین
ندیده ایی =ندیده ای
رفته ایی=رفته ای
گوشه ایی =گوشه ای
فراغ =فراق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد