:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ دل دیونه از امید نوری


بخدا عشقـــی نمونده
دلـــــم انگاری غروبـــه، همه زندگیم خــزونــــه...

http://s5.picofile.com/file/8120508484/Omid_Noori_ghadimusic_.jpg
امید نوری و دی جی سروش - دل دیونه
Omid Noori - Dele Divoone

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 


واسه رسیـدن به تــو دیگه چیــــکار کنم
آخه چقــــدر خودمو جلوی تـــو خار کنم
آخه چند بـار دیگه میخوای دلمو بشکنی
توی خوابــــم نمیبینم که تــو مـــــال منی
طفلی دلم چقدر نشست پای تو گریه کرد
آخر چی شد نصیبش تنها یه نگـــاه سرد
نذار تنهـــــا بمونم همیشه با گریـــه هام
تو رو خــدا بیا و یه کاری بــــکن بـرام
دل دیوونه من کسی نمیتونه ببینه که شده دربـــدر
دل دیوونه ی من کسی نمیتونه ببینه زده سیم آخر
بخدا عشقـــی نمونده  دلـــــم انگاری غروبـــه همه زندگیم خــزونــــه

از تــو گذشـــــتم چون نمیتونم ببینم اشکتـــو
از تو گذشـــــــتم چون نمیتونم بمونم پیش تو
از تو گذشتم چون نمیخواستم باشم مدیون تو
از تـــو گذشتم چون نمیتــــونم بمونم پــای تو



کیفیت: اورجینال 128
دریافت: picofile

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد