:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ خیام از امیر آرام


خیام اگر ز باده مستی خوش باش

با ماهرخی اگر نشستی خوش باش
چون عاقبت کار جهان نیستی است...
انگار که نیستی چو هستی خوش باش...

امیر آرام هدیه
امیر آرام - خیام
Amir Aram - Khayam

با کیفیت بالا اورجینال 320

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 
[دکلمه]
اسرار ازل را نه تو دانی و نه من
حل این معما نه تو دانی و نه من
هست در پس پرده گفتگوی من و تو
چون پرده برافتد نه تو مانی و نه من

خیام اگر ز باده مستی خوش باش
با ماهرخی اگر نشستی خوش باش
چون عاقبت کار جهان نیستی است
انگار که نیستی چو هستی خوش باش

[شروع ترانه]
اسرار ازل را نه تو دانی و نه من
حل این معما نه تو دانی و نه من
هست در پس پرده گفتگوی من و تو
چون پرده برافتد نه تو مانی و نه من

خیام اگر ز باده مستی خوش باش
با ماهرخی اگر نشستی خوش باش
چون عاقبت کار جهان نیستی است
انگار که نیستی چو هستی خوش باش

[دکلمه]
این کوزه چون من عاشق زاری بوده است
در بند سر زلف نگاری بوده است
این دسته که بر گردن آن میبینی
دستی است که بر گردن یاری بوده است

[ترانه]
گر آمدنم به من بدی نآمدمی
ور نیست شدن به من بدی کی شدمی؟
آن به نبدی که اندر این دیر خراب
نه آمدمی نه بدمی نه شدمی

خیام اگر ز باده مستی خوش باش
با ماهرخی اگر نشستی خوش باش
چون عاقبت کار جهان نیستی است
انگار که نیستی چو هستی خوش باش



کیفیت: اورجینال 320
آلبوم: هدیه

دریافت: picofile
نظرات 1 + ارسال نظر
سحر خانم جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 17:55 http://sahar8.vba.ir

bخیلی ممنون از وب سایت خوبتون که فوق العاده عالیه....واقعا متشکرم....
89568

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد