:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ درد تازه از محسن یاحقی


گاهی وقت ها بی خبر میام کنار پنجرت
تا یک کم ببینمت ، آخ که دلم تنگه واست
خوشم از شادی تو ، وقتی می خندی با رقیب..

محسن یاحقی حادثه
محسن یاحقی - درد تازه
Mohsen Yahaghi - Darde Tazeh

با کیفیت بالا اورجینال 192

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...


 ترانه سرا،آهنگساز و تنظیم: محسن یاحقی
می بینی خراب و داغونت شدم ، سوختم
خوشی تو رو به تنهایی خود فروختم
اگر ارزون تو رو دادم به یک دنیای که خود نیستم
چون که من زاده ی دردم و با درد و غم ، غریب نیستم
غریب نیستم ، غریب نیستم

گاهی وقت ها بی خبر میام کنار پنجرت
تا یک کم ببینمت ، آخ که دلم تنگه واست
خوشم از شادی تو ، وقتی می خندی با رقیب
تو دلم تازه می شه یک درد کهنه ی غریب
همه درد ها رو کشیدم جز این درد عاشقی
سهم من از باغ عشق شد گل زرد عاشقی
آی دلم ببخش اگر یک درد تازه ای اومد
آخرین فصل غمه ، باز فصل سرد عاشقی

گاهی وقت ها بی خبر میام کنار پنجرت
تا یک کم ببینمت ، آخ که دلم تنگه واست
خوشم از شادی تو ، وقتی می خندی با رقیب
تو دلم تازه می شه یک درد کهنه ی غریب
همه درد ها رو کشیدم جز این درد عاشقی
سهم من از باغ عشق شد گل زرد عاشقی
آی دلم ببخش اگر یک درد تازه ای اومد
آخرین فصله غمه ، باز فصل سرد عاشقی
همه درد ها رو کشیدم جز این درد عاشقی
سهم من از باغ عشق شد گل زرد عاشقی
آی دلم ببخش اگر یک درد تازه ای اومد
آخرین فصل غمه ، باز فصل سرد عاشقی


کیفیت: اورجینال 192
آلبوم: حادثه

دریافت: picofile

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد