:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ صبر ایوب از امیر شقاقی


گفته بودم اگه برگردی دوباره
غم میره از دل و تاریکی می میره..

امیر شقاقی - سوغاتی
امیر شقاقی - صبر ایوب
Amir Shaghaghi - Sabre Ayoub

با کیفیت بالا اورجینال 320

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 

شاعر و آهنگساز: سعید مهناویان
تنظیم: بهروز پناهی

 
گفته بودم اگه برگردی دوباره
غم میره از دل و تاریکی می میره
بعد از اون بی تو نشستن ها یه روزی
دست سردم رو دو دست تو می گیره
اومدی اما دیدم دست تو سرده
گفتی اون روزها دیگه بر نمی گرده
اومدی اما دیدم دست تو سرده
گفتی اون روزها دیگه بر نمی گرده

گفته بودم اگه برگردی می بینی
نقش غم ها رو تو آیینه چشمام
می دونی این جا تو این خونه غمگین
رنگ بی رنگی گرفته بی تو دنیام
اومدی اما دیدم دست تو سرده
گفتی اون روزها دیگه بر نمی گرده
اومدی اما دیدم دست تو سرده
گفتی اون روزها دیگه بر نمی گرده

گفته بودم اگه برگردی می بینی
روی این پنجره ها اسم تو مونده
قصه ی اومدنت باز منو تنها
توی این تاریکی شب ها نشونده
بی تو موندن لحظه ی جبر منه
صبر ایوب زمان صبر منه
خونه بی تو مثل زندون منه
تو بیا تا روزای خوبم بیاد
دست من گرمی دستاتو می خواد
قهر تو جونمو آتیش می زنه

کیفیت: اورجینال 320
آلبوم: سوغاتی

دریافت
:
picofile
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد