:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ رفیقا میگن از بنیامین بهادری


رفیقا میگن فراموشت کنم بگذرم از تو خاموشت کنم
رفیقا میگن فراموشت کنم

بنیامین 88
بنیامین بهادری - رفیقا میگن
Benyamin - Refigha Migan

با کیفیت بالا اورجینال 320

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 
ترانه سرا: فرید احمدی
آهنگساز: بنیامین
تنظیم:  پیام شمس

رفیقا میگن فراموشت کنم بگذرم از تو خاموشت کنم

رفیقا میگن فراموشت کنم

هرکدوم یه جوری دل میسوزونن

دل میسوزونن

اما اینا نمی دونن

نمیتونم آخه پیچیده تو جونم عشق تو آورده امونم

نمیتونم نمیتونم

نمیدونم تو چیکار کردی با من مهربون نامهربونم

که هنوزم نمیتونم نمیتونم

زندگیمو به تو میرسونم اما نمیشه

اما نمیشه …

اما نمیشه …

عیبی نداره بی تو میمونم اما نمیشه

اما نمیشه …

اما نمیشه …

تورو پیدات میکنم دورت میگردم

اما یک لحظه فراموشت نکردم

کیفیت: اورجینال 320
آلبوم: بنیامین 88  

دریافت
:
picofile

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد