:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود اهنگ نوازش از سعید پور سعید


ارزون نمی دم دل به کسی من، آسون نمی شم یار کسی من
مغرور ترین عاشق شهرم، من به جز خودم باهمه قهرم


سعید پور سعید
سعید پور سعید - نوازش
Saeed Poor Saeed - Navazesh

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ... 

 

ارزون نمی دم دل به کسی من
آسون نمی شم یار کسی من
ارزون نمی دم دل به کسی من
آسون نمی شم یار کسی من
مغرور ترین عاشق شهرم
من به جز خودم باهمه قهرم

نوازشم کن نوازشم کن
نوازشم کن نوازشم کن
اگه دوستم داری تو خواهشم کن
اگه دوستم داری تو خواهشم کن
نوازشم کن نوازشم کن
نوازشم کن نوازشم کن

عمری به تو من با گریه التماس کردم
هی التماس کردم باز التماس کردم
رامم نشدی آرزوی تقاص کردم
هی التماس کردم باز التماس کردم

حالا نوبت توست رسم دنیا اینه
فصل غربت تو زندگی همینه
نوازشم کن نوازشم کن
اگه دوستم داری تو خواهشم کن
اگه دوستم داری تو خواهشم کن
نوازشم کن نوازشم کن
نوازشم کن نوازشم کن


ارزون نمی دم دل به کسی من
آسون نمی شم یار کسی من
ارزون نمی دم دل به کسی من
آسون نمی شم یار کسی من
مغرور ترین عاشق شهرم
من به جز خودم باهمه قهرم

نوازشم کن نوازشم کن
نوازشم کن نوازشم کن
اگه دوستم داری تو خواهشم کن
اگه دوستم داری تو خواهشم کن
نوازشم کن نوازشم کن
نوازشم کن نوازشم کن

عمری به تو من با گریه التماس کردم
هی التماس کردم باز التماس کردم
رامم نشدی آرزوی تقاص کردم
هی التماس کردم باز التماس کردم

حالا نوبت توست رسم دنیا اینه
فصل غربت تو زندگی همینه
نوازشم کن نوازشم کن
اگه دوستم داری تو خواهشم کن
اگه دوستم داری تو خواهشم کن
نوازشم کن نوازشم کن
نوازشم کن نوازشم کن



http://s4.picofile.com/file/7855018060/download_ghadimusic_blogfa_com.gifپیکوفایلhttp://s4.picofile.com/file/7855018060/download_ghadimusic_blogfa_com.gifپرشین گیگ

نظرات 2 + ارسال نظر
بهزاد جمعه 16 مهر 1395 ساعت 08:45

تشکر. خاطراتمون دوباره زنده شد.

عسل سه‌شنبه 31 فروردین 1395 ساعت 12:56

عااااالی ، من با این اهنگ کلی خاطره دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد