:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ بازی در نیار از فرهاد جوهر کلام


بازی در نیار ، دلمو پس بیار
دلم ازت پره ، این ها همش کنار
دست رو دست نذار ، دلمو پس بیار

فرهاد جوهر کلام - بازی در نیار
فرهاد جوهر کلام - بازی در نیار
Farhad Javaherkalam - Bazi Dar Nayar

با کیفیت بالا اورجینال 320

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 

بازی در نیار ، دلمو پس بیار
دلم ازت پره ، این ها همش کنار
دست رو دست نذار ، دلمو پس بیار
زخمی که زدی ، مونده یادگار
دیگه خسته شدم از بهونه هات
مثل قفس شده ، برام رنگ چشات
این آخر کار ، بازی در نیار
بازی در نیار ، بازی در نیار
بازی در نیار ، دلمو پس بیار
دلم ازت پره ، این ها همش کنار
دست رو دست نذار ، دلمو پس بیار
زخمی که زدی ، مونده یادگار
دیگه خسته شدم از بهونه هات
مثل قفس شده ، برام رنگ چشات
این آخر کار ، بازی در نیار
بازی در نیار ، بازی در نیار

از تو خسته ام ، دل شکسته ام
سهم من از چشات ، شده غصه و غم
دیگه با تو بدم ، قیدت رو زدم
من بد شدن و مثله تو بلدم
بازی در نیار ، دلمو پس بیار
دلم ازت پره ، این ها همش کنار
دست رو دست نذار ، دلمو پس بیار
زخمی که زدی ، مونده یادگار
دیگه خسته شدم از بهونه هات
مثل قفس شده ، برام رنگ چشات
این آخر کار ، بازی در نیار
دلم رو پس بیار ، تو آخرین قرار


کیفیت: اورجینال 320
آلبوم: بازی در نیار  

دریافت
:
picofile

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد