:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ جدید سیامک عباسی به نام آشتی


اونقدر خودم رو تشییع کردم
مُردنم حالیم نشد

سیامک عباسی - آشتی
سیامک عباسی - آشتی
Siamak Abbasi - Ashti

با کیفیت 128

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

آهنگساز: سعید رضایی
ترانه‌سرا: میثم یوسفی
تنظیم‌کننده: سعید رضایی



هیچوقت معنى صلحُ نفهمیدم
بهترین روزهاى زندگیمو جنگیدم
پدرم هم جنگید، تا صداى صلحُ شنید
گریه کرد اما تسلیم نشد
 
آشتى رو هیچکس یادم نداد
اونقدر که هر کیو دوست داشتم
توى قهر و دورى از دست دادم
از دست دادم...
اونقدر خودم رو تشییع کردم
مُردنم حالیم نشد
اونقدر که هر کیو دوست دارم رهسپار مى کنم...
مى دونم بیمارم
بیمارم
بیمارم
  مى دونم بیمارم
 بیمارم...

کیفیت: اورجینال 128
دریافت
:
picofile
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد