:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود اهنگ رفتم که رفتم از جهان


از برت دامن کشان ، رفتم ای نامهربان

از من آزرده دل ، کی دگر بینی نشان
رفتم که رفتم ، رفتم که رفتم
...

جهان
زنده یاد جهان - رفتم که رفتم
Jahan - Raftm Ke Raftam

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 

 شاعر : رحیم معینی کرمانشاهی
 آهنگ ساز : علی تجویدی



از برت دامن کشان ، رفتم ای نامهربان
از من آزرده دل ، کی دگر بینی نشان
رفتم که رفتم ، رفتم که رفتم

از برت دامن کشان ، رفتم ای نامهربان
از من آزرده دل ، کی دگر بینی نشان
رفتم که رفتم ، رفتم که رفتم

از من دیوانه بگذر ، بگذر ای جانانه بگذر
هر چه بودی ، هر چه بودم ، بی خبر رفتم که رفتم
رفتم که رفتم

شمع بزم دیگران شو ، جام دست این و آن شو
هر چه بودی ، هر چه بودم ، بی وفا رفتم که رفتم
رفتم که رفتم

بعد از این
بعد از این کن فراموشم که رفتم
دیگر از دست تو می نمی نوشم که مستم
با دل دیر آشنا ، گشتم از دامت راه
بی وفا ، بی وفا ، بی وفا رفتم که رفتم
رفتم که رفتم

بعد از این
بعد از این کن فراموشم که رفتم
دیگر از دست تو می نمی نوشم که مستم
با دل دیر آشنا ، گشتم از دامت راه
بی وفا ، بی وفا ، بی وفا رفتم که رفتم
رفتم که رفتم


کیفیت: 128
آلبوم: به یاد بزرگان
حجم: 4.04
مدت: 4:10

دریافت: picofile

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد