:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ بگذر از کوی ما از جهان


مگر به شهر شما، قسم شما را به خدا
جنون عاشقی تماشا دارد
بسوزد آن که هست و حاشا دارد


جهان
زنده یاد جهان - بگذر ای کوی ما
Jahan - Bogzar Az Kooye Ma
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...


شاعر : رحیم معینی کرمانشاهی
 آهنگ ساز : همایون خرم



بگذر از کوی ما
کن نظر سوی ما
به هر طرف ببین شروع کنم
در پی من دوان
گشته پیر و جوان
از این جنون چه گفتو گو کنم

به گریه ندامتم
ز انتظار بی پایه ای
چو می کند ملامتم
ز جفای تو همسایه ای
به گریه ندامتم
ز انتظار بی پایه ای
چو می کند ملامتم
ز جفای تو همسایه ای
چه گفت گو برای او کنم
بر این بلا چگونه خو کنم

ای فرزانگان بر دیوانگان
این ملامت چرا کنید
کم تماشای ما کنید
از من بگذرید
راه خود روید
عاشقان ما رها کنید
کم تماشای ما کنید

مگر به شهر شما
قسم شما را به خدا
جنون عاشقی تماشا دارد
بسوزد آن که هست و حاشا دارد
مگر به شهر شما
قسم شما را به خدا
جنون عاشقی تماشا دارد
بسوزد آن که هست و حاشا دارد

من عاشقم و گنه کار
آیا همه شما بی گناهید
من گمرهم وبی قرار
آیا همه شما سر به راهید
آیا همه شما بی گناهید



کیفیت: 128
آلبوم: به یاد بزرگان
حجم: 5.09
مدت: 4:55

دریافت: picofile

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد