:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ حادثه از محسن یاحقی


من بی‌نشون‌تر از تنهایی تو‌ام
دور از توام ولی هوایی توام ...

محسن یاحقی حادثه
محسن یاحقی - حادثه
Mohsen Yahaghi - Hadeseh

با کیفیت بالا اورجینال 192

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 
 ترانه سرا،آهنگساز و تنظیم: محسن یاحقی
ای از من بی‌ستاره‌تر من از تو بی‌خبر
نبودم و نشد تنها برم سفر
عشق حادثه نبود تو راه پر خطر
تنهایی یعنی عشق مدام شده هدر
سمی کشنده بود اون اضطراب و شک
به این همه تردید خدا کنه کمک
خدا اگه بخواد فرصت همیشه هست
برای سنگ تو یه دل یه شیشه هست

هیچ جای زندگی بی‌عشق به سر نشد
عشق تو بود که درد در من اثر نشد

صبر منو ببخش دلشوره‌امو بگیر
عشق قدیم تو نه کهنه شد نه پیر
کجای شب تو رو ستاره‌دار کنم؟
کجا میتونم از خودم فرار کنم؟
من بی‌نشون‌تر از تنهایی تو‌ام
دور از توام ولی هوایی توام
عشق حادثه نبود تو راه پر خطر
تنهایی یعنی عشق مدام شده هدر
خدا اگه بخواد فرصت همیشه هست
برای سنگ تو یه دل یه شیشه هست

کیفیت: اورجینال 192
آلبوم: حادثه

دریافت: picofile

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد