:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ حق باتوئه از میثم معافی


چون عاشق ِ تو هستم ، حق با توئه عزیزم
حتی اگه شکستم حق با توئه عزیزم ...

میثم معافی - حق باتوئه
میثم معافی - حق باتوئه
Meisam Moafi - Hagh Ba Toe

با کیفیت بالا اورجینال 320

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 

ترانه سرا: افشین مقدم
اهنگساز:  فرزین قره گزلو


حق با توئه عزیزم زیادی عاشق شدم

اونقد که فکر توام ، نیستم به فکر ِ خودم

حق با توئه نباید هرلحظه با تو باشم

باید بترسونمت می خوام ازت جدا شم

چون عاشق ِ تو هستم ، حق با توئه عزیزم

حتی اگه شکستم حق با توئه عزیزم

حق با توئه عاشقی ، رندی می خواد ندارم

من که دلم نمی یاد اشکت و در بیارم

من که دلم نمی یاد مثل ِ تو بد تا کنم

بگردم و یکی و جای تو پیدا کنم

چون عاشق ِ تو هستم ، حق با توئه عزیزم

حتی اگه شکستم حق با توئه عزیزم


کیفیت: اورجینال 320
آلبوم: حق باتوئه

دریافت: picofile

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد