:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ گنجینه از سروش


 بی غباره آینه ی من، کینه نداره این سینه ی من
شور عشق تو در قلب منه، غافلی از گنجینه ی من ...
سروش گنجینه
سروش - گنجینه
Soroush - Ganjineh

با کیفیت بالا اورجینال 320

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 
 بی غباره ، آینه ی من
کینه نداره ، این سینه ی من
شور عشق تو در قلب منه
غافلی از گنجینه ی من ، غافلی از گنجینه ی من
شکوه از خار و خسم نیست
غباری ز کسم نیست
تا وقتی تو رو دارم
کسی هم نفسم نیست
شکوه از خار و خسم نیست
غباری ز کسم نیست
تا وقتی تو رو دارم
کسی هم نفسم نیست
بی غباره ، آینه ی من
کینه نداره ، این سینه ی من
شور عشق تو در قلب منه
غافلی از گنجینه ی من ، غافلی از گنجینه ی من
غیر تو هرگز نگیرم دلبری
جز می عشقت ننوشم ساغری
با گل رویت ، بهاره گلشنم
کرده عشقت رخنه در روح و تنم
شکوه از خار و خسم نیست
غباری ز کسم نیست
تا وقتی تو رو دارم
کسی هم نفسم نیست
بی غباره ، آینه ی من
کینه نداره ، این سینه ی من
شور عشق تو در قلب منه
غافلی از گنجینه ی من ، غافلی از گنجینه ی من
شکوه از خار و خسم نیست
غباری ز کسم نیست
تا وقتی تو رو دارم
کسی هم نفسم نیست
شکوه از خار و خسم نیست
غباری ز کسم نیست
تا وقتی تو رو دارم
کسی هم نفسم نیست
بی غباره ، آیینه ی من
کینه نداره ، این سینه ی من
شور عشق تو در قلب منه
غافلی از گنجینه ی من ، غافلی از گنجینه ی من



کیفیت: اورجینال 320
آلبوم: گنجینه
دریافت: picofile

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد