:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ بهترین ترانه از بردیا


بهترین ترانه رو من از چشای تو میسازم

تو قمار زندگی مون تو نباشی من میبازم ...


بردیا - بهترین ترانه
بردیا - بهترین ترانه
Bardia - Best Song

با کیفیت بالا اورجینال 320

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 

بهترین ترانه رو من از چشای تو میسازم

تو غمار زندگی مون تو نباشی من میبازم

اگه باشی تو در کنارم با تو من مالک دنیام

بی خیال غربت و غم بی خیال نور فردام

دوست دارم دوست دارم توی دنیا تو رو دارم

دوست دارم دوست دارم توی دنیا تو رو دارم

 

مث آسمون که تنها امیدش چند تا ستارس

دیدن برق نگاهت واسه من عمر دوبارس

اثر انگشت تو یعنی قصه ی خوب نوازش

هر نگاه عاشق تو غزل آبی خواهش

جاده های مهربونی میگذره از تو نگاهت

روشنه شبای تارم تو خیال روی ماهت

 

جاده های مهربونی میگذره از تو نگاهت

روشنه شبای تارم تو خیال روی ماهت


کیفیت: اورجینال 320
آلبوم: بهترین ترانه
دریافت: picofile

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد