:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود اهنگ تو مثل گلی از سعید پورسعید

 تو مثل گلی  ناز و خوشگلی
با این همه درد ای یار درمون دلی
با عشوه و ناز دل رو می بری
هیچی نمی خوام ای یار وقتی با منی


سعید پور سعید - تو مثل گلی
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
ابوالفضل: بیا وسط آآآآ http://s3.picofile.com/file/8189046434/N_aggressive_14_.gif

ترانه سرا: شهره قائد
آهنگساز: مجید رضازاده

 
 تو مثل گلی. ناز و خشکلی
با این همه درد ای یار. درمون دلی
با عشوه و ناز دل رو می بری
هیچی نمی خوام ای یار. وقتی با منی
من به یاد تو . دل سپرده ام
من به عشق تو ای یار . سر سپرده ام
دور از تو دلم . غصه ها داره
با بودن تو این دل. پروا نداره
تو مثل گلی. ناز و خشکلی
با این همه درد ای یار. درمون دلی
با عشوه و ناز دل رو می بری
هیچی نمی خوام ای یار. وقتی با منی
ناز اون نگات . ای ولا داره
چشمون سیات ای یار ماشالا داره
عاشقت شدم . من با یک نگاه
عاشق کشی ام یار. اندازه داره
تو مثل گلی. ناز و خشکلی
با این همه درد ای یار. درمون دلی
با عشوه و ناز دل رو می بری
هیچی نمی خوام ای یار. وقتی با منی
من با عشق تو زندگی کنم
با رقص نگات ای یار. بندگی کنم
تا که زنده ام. من برای تو
مدیون توام عشقم. خاک پای تو
تو مثل گلی. ناز و خشکلی
با این همه درد ای یار. درمون دلی
با عشوه و ناز دل رو می بری
هیچی نمی خوام ای یار. وقتی با منی

دریافت: picofile

آلبوم: بهونه
کیفیت:320

حجم: 14.6
مدت:6:24


نظرات 1 + ارسال نظر
امیر یکشنبه 22 آذر 1394 ساعت 02:54

عالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد