:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ گذشته از افشین مقدم


تو شبهامو به بیداری کشوندی
تو خورشید یه بیخوابو سوزندی
تو آزاری تو دردی یه دیوار بلندی

افشین مقدم زمستون
زنده یاد افشین مقدم - گذشته
Afshin Moghadam - Gozashteh

با کیفیت بالا 320

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...

دانلود تصنیف چرا به تو دل دادم از شهرام ناظری


من چرا دل به تو دادم که دلم می‌شکنی
یا چه کردم که نگه باز به من می‌نکنی

شهرام ناظری بنمای رخ
شهرام ناظری - چرا دل به تو دادم
Shahram Nazeri - Tasnif Chera Del Be To Dadam
کیفیت بالا 320
دانلود تصنیف + متن تصنیف در ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ جدید مانی رهنما به نام پاییز


از زندگی بدون تو سیرم، شاید دارم پاییز میگیرم
بی روحمو از شاخه میریزم، این روزها خیلی غم انگیزم

مانی رهنما پاییز
مانی رهنما - پاییز
Maani Rahnama - Paeiz
باکیفیت بالا 320
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ گلشن آرزو از سالا عقیلی


رفتی تو از گلشن آرزو ، ای نسیم خوش آشنایی
روید گلی در کویر دلم ، بار دیگر اگر تو بیایی

سالار عقیلی می تراود مهتاب
سالار عقیلی  - گلشن آرزو (افشاری)
Salar Aghili - Golshane Arezu Afshari
باکیفیت بالا 320
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...