:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود تصنیف چرا به تو دل دادم از شهرام ناظری


من چرا دل به تو دادم که دلم می‌شکنی
یا چه کردم که نگه باز به من می‌نکنی

شهرام ناظری بنمای رخ
شهرام ناظری - چرا دل به تو دادم
Shahram Nazeri - Tasnif Chera Del Be To Dadam
کیفیت بالا 320
دانلود تصنیف + متن تصنیف در ادامه مطلب ...


من چرا دل به تو دادم که دلم می‌شکنی
یا چه کردم که نگه باز به من می‌نکنی

دل و جانم به تو مشغول و نظر در چپ و راست تا ندانند حریفان که تو منظور منی

دیگران چون بروند از نظر از دل بروند تو چنان در دل من رفته که جان در بدنی

کیفیت: اورجینال 320

آلبوم: بنمای رخ
حجم: 11:6

مدت: 5:01

دریافت: picofile

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد