:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ تو نزدیکی از بهنام صفوی علی اصحابی فرزاد فرزین


هوای خونه برگشته ، تموم جاده بارونه
یه حسی تو دلم می گه تو نزدیکی به این خونه


تو نزدیکی فرزاد فرزین علی اصحابی بهانم صفوی
بهنام صفوی، علی اصحابی، فرزاد فرزین، احسان علی خانی - تو نزدیکی
Behnam Safavi & Ali AsHabi & Farzad Farzin - To Nazdiki

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...



 بهنام صفوی:
تو نزدیکی که ماهی ها به سمت خونه برگشتن
به عشقت راه دریا رو باز هم وارونه برگشتن
تو این دنیا یه آدم هست که دنیاشو تو می بینه
کسی که پای هفت سینت ، یه عمر سیب می چینه

علی اصحابی:
کنار سبزه و سکه ، کنار آب و آینه
تموم لحظه های شب ، سکوتت هفتمین سینه

بهنام صفوی و علی اصحابی:
تو هم درگیر تشویشی ، مثلحالی که من دارم
برای دیدنت امشب ، تموم سال بیدارم

فرزاد فرزین:
هوای خونه برگشته ، تموم جاده بارونه
یه حسی تو دلم می گه تو نزدیکی به این خونه

هوای خونه برگشته ، تموم جاده بارونه
یه حسی تو دلم می گه تو نزدیکی به این خونه

بهنام صفوی:
کنار سبزه و سکه ، کنار آب و آینه
تموم لحظه های شب سکوتت هفتمین سینه
تو هم درگیر تشویشی ، مثلحالی که من دارم
برای دیدنت امشب ، تموم سال بیدارم

علی اصحابی و بهنام صفوی:
تو نزدیکی که ماهی ها به سمت خونه برگشتن
به عشقت راه دریا رو باز هم وارونه برگشتن
تو این دنیا یه آدم هست که دنیاشو تو می بینه
کسی که پای هفت سینت ، یه عمر سیب می چینه

فرزاد فرزین:
هوای خونه برگشته ، تموم جاده بارونه
یه حسی تو دلم می گه تو نزدیکی به این خونه

هوای خونه برگشته ، تموم جاده بارونه
یه حسی تو دلم می گه تو نزدیکی به این خونه

علی اصحابی:
هوای خونه برگشته ، تموم جاده بارونه
یه حسی تو دلم می گه تو نزدیکی به این خونه

احسان علی خانی:
تو هم درگیر تشویشی ،مثلحالی که من دارم
برای دیدنت امشب ، تمام سال بیدارم

بهنام صفوی:
بیدارم





دریافت: picofile

کیفیت: 320
حجم: 6.23

مدت: 4:14

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد