:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ تو آرومی از فریدون آسرایی


تو آرومی تو دریایی
تومغروری تو آتیشی
من از چشم تو میخونم ،که داری عاشقم میشی
...
چه جوری شد نمیدونم
ولی با من مدارا کن

فریدون آسرایی
فریدون آسرایی - تو آرومی
Fereydoun Asraie - To Aroomi
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

 ترانه سرا ( سروش دادخواه )
آهنگ ساز : ( فریدون )
 تنظیم : ( پاشا یثربی )




تو آرومی
تو آرومی
تو دریایی
تومغروری
تو آتیشی
من از چشم تو میخونم ،که داری عاشقم میشی
تو آرومی
تو دریایی
هنوزم شکل رویایی
به چشمات خیره میمونم تا وقتی که تواینجایی
چه جوری شد نمیدونم
ولی با من مدارا کن
منو تو خواب و بیداری
توی رویا پیدا کن
چه جوری شد نمیدونم
ولی حرفی بزن با من
که حس تازه تر میخوام شبیه حس برگشتن
چه جوری شد
نمیدونم
چه جوری شد
نمیدونم
بدون تو نمیتونم
بدون تو نمیمونم
تو آرومی
تو دریایی
تومغروری
تو آتیشی
من از چشم تو میخونم ،که داری عاشقم میشی
تو آرومی
تو دریایی
هنوزم شکل رویایی
به چشمات خیره میمونم تا وقتی که تواینجایی



دریافت: picofile

کیفیت: اورجینال 320
حجم: 8.67

مدت: 3:47



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد