:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ خانومک از مهرداد آسمانی


خانومک عزیز جونی
 بانوی مهربونی درد و بلات به جونم
بی من یه وقت نمونی

مهرداد آسمانی
مهرداد آسمانی - خانومک
Mehrdad Asemani - Khanoomak
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...



خانومک خانومک

خانومک نگام کرد دوباره با نگاش صدام کرد دوباره
تا چشم به چشمم انداخت دلمو خانوم شور انداخت
تا چشم به چشمم انداخت دلمو خانوم شور انداخت

خانومک عزیز جونی بانوی مهربونی درد و بلات به جونم
بی من یه وقت نمونی
خانومک عزیز جونی بانوی مهربونی درد و بلات به جونم
بی من یه وقت نمونی

خانومک خانومک

خانومک تاج سری امید روز آخری با اینکه پر شور و شری آتیش زیر خاکستری
شیرین تر از قند نبات رنگ لبات جونم فدات
باسه اینه که میمیرم برات
 باسه اینه که میمیرم برات

خانومک عزیز جونی بانوی مهربونی درد و بلات به جونم
بی من یه وقت نمونی
خانومک عزیز جونی بانوی مهربونی درد و بلات به جونم
بی من یه وقت نمونی

خانومک خانومک

عسل رنگ چشاته محبت تو نگاته تموم فتنه ها از اون چشاته
همه دل های عالم زیر پاته

خانومک عزیز جونی بانوی مهربونی درد و بلات به جونم
بی من یه وقت نمونی

 
متن اختصاصی: قدیم موزیک



دریافت: picofile

کیفیت: اورجینال 320
آلبوم: عروسک
حجم: 10.6

مدت: 4:38

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد